Samsung displeje jako reklamní kanál pro lékárny Dr. Max

Pro mnohé obchodníky je nejdůležitější zapůsobit přímo na koncové zákazníky. Reklamy v médiích bývají často velmi drahé a je těžké zacílit na konkrétní zlevněné produkty. K tomu mohou sloužit nejrůznější profesionální displeje rozmístěné po prodejně. Nahrazují tak velmi rychle neaktuální plakáty či scroll panely, na nichž se dle kapacity jednotlivých panelů mění jejich obsah.

SDÍLET

Lékárny Dr. Max dnes s přibližně 360 pobočkami představují jednu z největších lékárenských sítí v České republice. Ta dlouhodobě řešila otázku, jak zaujmout příchozí zákazníky, kteří do jejich prodejen chodí pouze pro konkrétní produkty, které akutně potřebují. Marketingoví specialisté, pořadatelé akcí a majitelé obchodů, ale i nájemci nemovitostí chtějí svým zákazníkům připravit jedinečné a důmyslně propracované zážitky. Spoléhají při tom na digitální prezentační systémy jako na efektivní prostředek pro všechny typy sdělení – od reklamních po vzdělávací, od zábavních po interaktivní. Zejména menší společnosti s nasazením digitálních displejů donedávna váhaly. Dnešní integrovaná zobrazovací řešení dokáží výrazně snížit složitost digitálního prezentačního systému i náklady na něj.

Aplikace řešení

V současné době síť lékáren Dr. Max provozuje přes 2000 profesionálních displejů určených pro zobrazení reklamy a jejich počet stále roste. Multimediální obsah, jako jsou videa nebo obrázky, je distribuován vzdáleně a lze jej podle potřeby různě kombinovat a plánovat jeho zobrazení v požadovaném čase.

Toto řešení umožňuje používat velkoformátový displej jako samostatnou jednotku, aniž by byl zapotřebí externí přehrávač. Displeje jsou sdruženy do skupin podle místa použití (pokladna, tára, výloha), typu či umístění lékárny. Obsah je tedy možné efektivně spravovat v rámci vybraných skupin. Díky integrovanému chipu funguje displej jako samostatná jednotka bez nutnosti použití externího přehrávače.

Nepřetržitý provoz reklam

Pro interiér lékárny jsou použity displeje řady DB ve velkosti 10” (DB10E), 32” (DB32E), 40” (DB40E). Displeje jsou určeny pro provoz 16 hodin denně, 7 dní v týdnu, mají integrovaný chip pro přehrávání obsahu, disponují vysokým jasem obrazu (350cd) a je na ně poskytována 3 letá záruka. Pro výlohy byly vybrány displeje s vyšší svítivostí (700cd) řady DH (konkrétně DH40E). Tyto displeje je navíc možné provozovat v nepřetržitém provozu 24 × 7.

Výsledná data

Digitální displeje mají u zákazníků míru odezvy 52 % a převyšují tak mnoho jiných typů médií. Až 59 % lidí, kteří přišli s digitálním displejem do kontaktu, mělo později zájem o další informace o inzerovaném tématu. Instalace digitální tabule u pultu služeb dokáže zvýšit počet dotazů na danou službu o 5 – 15 %. Prodej určitých produktů může díky propagaci na digitálním displeji vzrůst až o 33 %.

 

 

Fakta o případové studii

Jméno klienta:

Dr. Max

Požadované funkce:

  • zvýšení odezvy reklamy;
  • zjednodušení a centralizace správy panelů;
  • nízké provozní náklady.
Řešení:

displeje řady DB:

  • DB10E (s úhlopříčkou 10”);
  • DB32E (s úhlopříčkou 32”);
  • DB40E (s úhlopříčkou 40”).
Hlavní přínosy řešení:
  • míra odezvy 52 %;
  • navýšení zájmu o informace o inzerovaných produktech;
  • navýšení prodeje některých produktů až o 33 %.