RTB House bude zkoumat využití umělé inteligence v marketingu

Společnost RTB House, která vytváří retargetingová řešení pro hlavní online hráče působící po celém světě, založila novou výzkumnou divizi, která bude zlepšovat využití umělé inteligence v marketingu. Bude hledat a vyvíjet neotřelá technologická řešení využitelná jak vydavateli, tak zadavateli reklamy.

301
0
SDÍLET

Poté, co se RTB House podařilo zakomponovat prvky hloubkového učení do všech kampaní, zakládá marketingovou laboratoř zaměřenou na umělou inteligenci. Jde o výzkumnou jednotku, která se bude věnovat výzkumu a vývoji napříč marketingovými obory. Bude nezávislá na hlavním výzkumném oddělení a bude vytvářet nové marketingovo-technologické přístupy.

„Dlouhodobě pracujeme na vylepšování našeho systému personalizovaného retargetingu. V roce 2017 jsme dosáhli jednoho z největších úspěchů. Podařilo se nám zakomponovat hloubkové učení do 100 % klíčových prvků našeho předpovídacího mechanismu. To bylo velkým průlomem nejen pro nás, ale i pro digitální marketing jako celek. Teď se díváme do budoucnosti a chceme rozšířit naše znalosti, technologii a zdroje do nových oblastí. Chceme přijít s dalšími řešeními, která změní pravidla hry. Jako nejslibnější se jeví zlepšování efektivity při získávání nové návštěvnosti zadavateli reklamy,” uvedl Robert Dyczkowski, CEO RTB House, který bude mít úvodní část projektu na starosti. Nová výzkumná jednotka bude v prvním roce hospodařit s rozpočtem 5 milionů amerických dolarů.

ZANECHTE ODPOVĚĎ

Vložte svůj komentář.
Vaše jméno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.