Důvěryhodnost a efektivita – hlavní úskalí zavedení CRM

Od svého uvedení se SAP HANA vyvinula ze side-by-side analytického a reportovacího nástroje do klíčové komponenty všech úspěšných podniků po celém světě. Tak jako exekutiva využívá rostoucích výhod, které přináší in-memory computing, dostupnost této platformy se stává pro rozhodování zásadní.

120
0
SDÍLET

V ideálním obchodním prostředí byste měli být schopni kombinovat a analyzovat všechna data v mikrosekundách a dostávat výsledky okamžitě. Dnešní digitální doba si žádá rychlá a kvalitní rozhodnutí napříč celou organizací. SAP HANA to umožňuje a firmy využívají tuto vlastnost coby konkurenční výhodu v celé řadě průmyslových odvětví. Okamžitá finanční data, optimalizovaná data o chování zákazníků, personalizovaná data pro léčbu zhoubných nádorů, predikce údržby zařízení či  real-time optimalizace dodavatelského řetězce – to jsou jen některé ze způsobů, jak firmy používají SAP HANA platformu k transformaci svého podnikání.

Mnoho společností implementovalo SAP Business Suite nebo SAP Business Warehouse (běží na SAP HANA) pro správu kritických podnikových procesů. Nicméně abyste dostali kvalitní data v reálném čase, musíte zároveň investovat do vysokého výkonu a dostupnosti. Jen tak může management společnosti, například v FMCG, řídit veškeré procesy bez problematických zdržení.

Implementace nových modulů SAP ale zpočátku vyžaduje velmi úzkou součinnost mezi IT oddělením a obchodníky. Zásadní totiž je, aby si tyto útvary definovaly strategii obnovy po havárii, kterou není možné udělat bez posouzení rizik a business impact analýzy. Pokud chcete tuto strategii uvést do praxe, je potřeba brát na zřetel zejména následující klíčové faktory:

  • Důvěryhodnost – IT oddělení musí zajistit a přesvědčit ostatní ve firmě, že je schopno realizovat služby, které zaručují zachování základních business procesů v případě nehody;
  • Náklady – IT musí být schopno navrhnout nejefektivnější přístup směrem k dosažení vysoké dostupnosti systému, včetně rozumného využití systémů lokalizovaných ve failover site.

Vysoká dostupnost a katastrofám odolné řešení ale nejsou jen tak k mání. Za redundantními komponenty, které vyžadují orchestraci a automatizaci, musí stát tým konzultantů, jenž je schopen přizpůsobit požadavky šité na míru jednotlivým organizacím se zřetelem na komplexitu IT prostředí.

SAP HANA s Fujitsu

Pokud jako firma řešíte nákup podobného systému, podívejte se, kdo na trhu disponuje komplexním řešením. Platí totiž jednoduchá úměra – čím víc hráčů vstupuje do procesu implementace, tím je komplikovanější, delší a nákladnější. Ve finále může IT oddělení kompletně zbavit důvěry, kterou nutně potřebuje.

Jedním ze zajímavých konceptů je Primeflex pro SAP HANA od Fujitsu. Jde o predefinované a pretestované řešení infrastruktury založené na SAP certifikovaných komponentech, které umožňují zjednodušenou a rychlou realizaci a uvedení do provozu SAP HANA platformy. Toto řešení může být integrováno s Fujitsu Primeflex for SAP Landscape, které poskytuje jedinečnou provozní koncepci ve spouštění jednotlivých SAP aplikací a databází v podnicích všech velikostí a ve všech sektorech průmyslu. Plná virtualizace end-to-end serverů, úložišť, sítí a aplikačních služeb vytváří přímočaré a flexibilní prostředí pro řízení zdrojů a zátěže. Dále pomocí nástroje Fujitsu FlexFrame Orchestrator, základní komponenty Primeflex for SAP Landscape řešení, je Fujistu schopno řídit a automatizovat failover procesy.

Další výhodou Fujitsu je dlouhodobé globální partnerství se společností SAP, jež se datuje až k založení SAPu. Fujitsu je navíc jedním z mála partnerů, kteří získali status globálního partnera jak v oblasti technologií, služeb, tak i v oblasti hostingu.

ZANECHTE ODPOVĚĎ

Vložte svůj komentář.
Vaše jméno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.