Cisco oznámilo záměr na akvizici CloudCherry

Společnost Cisco oznámila svůj záměr na akvizici společnosti CloudCherry, aby pomohla operátorům kontaktních center vylepšit zákaznickou zkušenost. CloudCherry provozuje platformu pro řízení zákaznické zkušenosti (Customer Experience Management). Ta poskytuje například mapování cesty zákazníka (customer journey) a prediktivní analytiku. Společným cílem je přejít při péči o zákazníka na proaktivní přístup a tím podpořit výsledky prodeje.

124
0
SDÍLET

Společnost Cisco dodává technologie pro kontaktní centra prostřednictvím své partnerské sítě už přes dvacet let. Patří jí jedna z čelních pozic na trhu kontaktních center. Cisco si od akvizice CloudCherry slibuje zvýšení produktivity svých operátorů a zlepšení zákaznické zkušenosti pomocí prediktivní analytiky.

Akvizice by měla umožnit operátorům komunikačních center:

·         Zlepšit zákaznické zkušenosti v reálném čase pomocí analytiky dat v cloudu. Otevřená API platforma od společnosti CloudCherry podporuje flexibilní přístup ke cloudové architektuře. Zlepšuje a zjednodušuje způsob, jakým jsou zákaznická data přijímána ze záznamových systémů, transakčních dat a dalších zdrojů. A to v reálném čase. Zákazníci tak efektivněji využijí investice do podnikových technologií. Tímto přístupem firma také pomáhá operátorům kontaktních center zefektivnit zpětnou vazbu zákazníkům.

·         Prakticky využívat prediktivní analytiku. CloudCherry dovolí  porozumět a obohatit zkušenosti jak operátorů, tak i dalších zaměstnanců kontaktních center. Její prediktivní analytika orientovaná na zkoumání chování a reakcí zákazníků pomáhá dalším organizacím pochopit korelace mezi různými faktory, které ovlivňují zákaznické zkušenosti. Prediktivní analytika umožní operátorům upravovat zákaznické cesty v reálném čase. To například při výprodeji nebo u křížového prodeje (cross-selling). Také bude navrhovat slevy nebo nabídne možnost využívat zákaznické kupóny.

Očekává se, že akvizice bude uzavřena v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2020. Do té doby budou Cisco a CloudCherry fungovat jako dvě samostatné společnosti. Po dokončení transakce se tým z CloudCherry připojí k týmu Cisco Contact Center Solutions, který vede viceprezident Cisco, Vasili Triant.