Byznys IT

Hannah Czech spoléhá na Kerio Connect

Díky své distribuované struktuře společnost řeší své komunikační potřeby jednak ve své centrále a jednak na svých pobočkách. Primárně je ve společnosti Hannah provozována telefonická komunikace prostřednictvím řešení Kerio Operator a především e-mailová komunikace s možností archivace e-mailů, ať pro interní komunikaci tak i pro komunikaci se zákazníky včetně operátorů na e-shopu. Polovina zaměstnanců na centrále také využívá e-mail v mobilních zařízeních. Denně projde společností více než 1 600 e-mailů.

Dříve firma provozovala svou e-mailovou komunikaci s využitím poštovního serveru Microsoft Exchange. Rozhodovala se mezi ním a řešením Kerio Connect. V poměru ceny a využití bylo jednoznačně zvoleno Kerio.

Řešení a přínosy

Společnost nakonec nasadila Kerio Connect, řešení pro messaging a spolupráci, které vyhovuje potřebám malých a středních firem a nabízí širokou škálu vlastností. Umožňuje uživatelům používat nejrůznější oblíbené e-mailové klienty a mají též snadný přístup k poště přes webové rozhraní. Hannah u řešení Kerio Connect využívá funkcí poštovního serveru a také provozuje poštovního klienta Kerio Connect Client na pobočkách.

Na centrále uživatelé využívají klientský program Microsoft Outlook s doplňkem Kerio Plugin pro synchronizaci off-line obsahu. Řešení Kerio rovněž poskytuje mobilní aplikaci pro pracovníky v terénu a na cestách. Řešení umožňuje i přístup k e-mailům přes webový portál, který ve firmě slouží jako záloha pro případ výpadku klientské aplikace.

Díky řešení administrátoři společnosti Outdoor Concept, jež funguje jako IT servisní organizace pro společnosti Hannah a Rock Point, aktivně využívají antispamovou a antivirou ochranu. Kerio Connect dovoluje její správu včetně manuálního přidávání či odebírání výjimek ve spamovém filtru tak, aby se minimalizoval výskyt falešných pozitiv. Využívá se také funkce řízení velikosti e-mailových schránek uživatelů, přesměrování pošty a archivace pošty.

Přínosy

Kerio Connect se v praxi ukázal jako jednoduchá a snadno nastavitelná aplikace s nízkými náklady na pořízení i provoz řešení. Díky využívání Kerio Connect Client firma nemusela nakupovat na pobočky licence pro Microsoft Outlook, čímž ušetřila významné náklady. Velkým plusem je snadná správa pro uživatele, kteří si dokáží pohodlně nastavovat potřebné parametry s tím, že se pak mohou se zcela věnovat své hlavní pracovní činnosti.

Také z pohledu administrace řešení je Kerio Connect velmi jednoduché a efektivní a IT personál oceňuje jeho výkonnost umožňující jednomu administrátorovi spravovat poštovní infrastrukturu pro 180 uživatelů.  Veškerou správu lze realizovat přes webový prohlížeč, vzdáleně či při práci z domu, jak z PC, tak z mobilních zařízení. Poskytuje okamžité informace o podezřelém e-mailovém provozu a předchází tak rizikovým situacím.

„Kerio Connect u nás hlavně slouží jako nástroj pro nasazení a zprovoznění klientů na pobočkách, včetně veškerých možných uživatelských nastavení. Co vidím jako nejdůležitější, je bezproblémová spolupráce s doménou, účty na doméně se importují automaticky. Tyto vlastnosti řešení v kombinaci s bezporuchovým provozem umožňují spravovat kompletní e-mailovou infrastrukturu v podstatě jednomu člověku,“ řekl IT technik ze společnosti Outdoor Concept Václav Šimkanin.

Fakta o případové studii:

Jméno klienta: Hannah
Odvětví: Retail
Počet zaměstnanců: 180
Hlavní požadavky:

  • možnost archivace e-mailové komunikace;
  • bezproblémové ukládání 1 600 e-mailů denně;
  • výhodný poměr ceny a využití.

Řešení: Kerio Connect, Kerio Operator

Hlavní přínosy řešení:

  • nízké náklady na pořízení a provoz poštovního serveru;
  • uživatelsky přívětivý poštovní klient a integrace Outlooku;
  • efektivní ochrana před spamem a viry;
  • výkonná administrace odkudkoliv.