Zprávy

Společnost mluvii.com vyhrála opětovně za své komunikační řešení cenu Microsoft Awards

V kategorii Bankovnictví, kapitálové trhy a pojišťovnictví, ve které mluvii zvítězilo, byly hodnoceny projekty, které se významným způsobem podílejí na digitální transformaci finančních a pojišťovacích společností v Čechách a na Slovensku a používají k tomu cloudové služby Microsoft.

Spolupráce s Pojišťovnou České spořitelny je sice v pilotní fázi, ale velmi rychle přináší úspěch, výsledky a nakonec i cenu Microsoft Awards 2018. Mluvii spolupracuje s řadou dalších klientů z oblasti financí jako např. ČSOB nebo Home Credit, ale řadu klientů má i z oblasti e-commerce (Alza, Mall Group), telekomunikace (O2, Tesco mobile) nebo energetiky (Innogy).

Projekt mluvii a Pojišťovny České spořitelny byl od začátku založen na jasném cíli – přinést zákazníkům PČS nový, rychlý a jednoduchý komunikační kanál se zákaznickou linkou pojišťovny. Kromě časové úspory a nového komfortu při komunikaci mělo mluvii přinést i vysoké hodnocení zákaznické spokojenosti. Jako KPI pro CSF (customer satisfaction factor) byla stanovena spodní hranice 90 %, které se od počátku podařilo dosáhnout.

Digitální transformace představuje novou příležitost, jak vzájemně propojit lidi, data a procesy. Digitální technologie jsou podstatou změn, kterým firmy čelí, ale zároveň také způsobem pro vytváření konkurenční výhody a nových hodnot pro zákazníky. Digitální transformace je pro mnohé výzvou, která je nutí přemýšlet jiným způsobem, a která nabízí takřka neomezené příležitosti.